مقایسه برندهای جک پارکینگ ویتو کالیپسو و پروتکو


جک پروتکو و وی تو

جک پارکینگ وی تو کالیپسو و پروتو لیدر هردو ساخت کشور ایتالیا می باشد که در ایران به دلیل کیفیت بالا و قدرت زیاد پرفروش هستند. در این مقاله به مقایسه دو مدل کالیپسو ۴۰۰ از برند وی تو و لیدر 4 از پروتکو می‌پردازیم .برای مشاهده مشخصات کامل و قیمت و فیلم پک این محصولات جک پارکینگ با کیفیت خارجی وارد لینک شوید.


مشخصات فنی و ظاهری پروتکو و وی تو


جک پارکینگ کالیپسو 400 ویتو و پروتکو لیدر 4 مناسب دربهای دولنگه لولایی هستند. طول بازوی این دو جک پارکینگ ۴۰ سانت است که می‌تواند تا عرض ۱.۵ تا ۲ متر را جا بجا کند .ولتاژ کاری جک کالیپسو و پروتکو ۲۲۰ ولت است که هر دو جک قادر به جابجایی هرلنگه در تا وزن ۳۵۰ الی ۴۰۰ کیلو میباشند .هر دو دارای کلید خلاص کن در مواقع قطع برق هستند موتور این جک ها الکترو مکانیک است از این رو از این جک های پارکینگی برای تعداد مشخص شده استفاده می گردد ،به طور مثال این دو جک مناسب ساختمان هایی با تعداد ۱۵ الی ۲۰ واحد هستند.

طراحی بدنه و استحکام


از لحاظ مقایسه طراحی بدنه جک وی تو کالیپسو بسیار چشمگیرتر و مدرن‌تر ساخته شده و طراحی جک پروتکو لیدر 4 همچنان به صورت قدیمی و کلیشه ای است.
بازوی جک وی تو کالیپسو

در مقایسه کیفیت ساخت این دو برند باید بگویم که جنس به کار رفته در بدنه و شفت جک پروتکو لیدر ۴ از فلز فولاد است از این رو در مقابل جک وی تو کالیپسو ۴۰۰ از مقاومت و استحکام بالاتری برخوردار است.همچنین چرخ‌دنده‌های پروتکو از جنس برنج است ،در حالی که جک وی تو کالیپسو دارای چرخ دنده های پلاستیکی می باشد .

مدار فرمان


در جک وی تو کالیپسو ۴۰۰ استفاده از مدار فرمان سی تی وان باعث شده حجم زیادی از امکانات را فراهم کند و از این رو به محصول بی رقیب تبدیل شود. مورد مهمی که این مدار فرمان دارد اضافه شدن ورودی usb است که بتوان به راحتی تابلو مدار فرمان را به روز کرد از لحاظ امکانات و قابلیت مدار فرمان جک وی تو کالیپسو ۴۰۰ قوی تر از مدار فرمان جک پروتکو لیدر ۴ می باشد.در مقایسه قیمت جکv2 کالیپسو۴۰۰ با پرتکو لیدر ۴ جک پارکینگی v2 از قیمت مناسب تری برخوردار است از این رو در ایران این جک کمی پرفروش تر از جک پرتکو است.

خلاص کن


از لحاظ خلاصکن، جک پروتکو بدلیل کلیدی بودن آن نسبت به آچاری بودن ویتو از امنیت بالاتری برخوردار است و به راحتی امکان باز کردن و خلاص کردن جک وجود ندارد.اما جک ویتو را میتوان با یک پیچ گوشتی و یا آچار آلن خلاص کرد.