مقایسه دزدگیر اماکن کلاسیک و سایلکس


مقایسه دزدگیر کلاسیک و سایلکس
 
بهترین سیستم حفاظتی و امنیتی برای محافظت از دارایی و اموال دزدگیر اماکن می باشد که در ایران برندهای متفاوتی را شامل می‌شود، در این بین دزدگیرهای اماکن کلاسیک و سایلکس دو برند خوب ایرانی هستند.این دو محصول  شباهت ها و تفاوت هایی با هم دارند که در اینجا به برخی از آنها می پردازیم .در این لینک می توانید تمام مدل های دزدگیر اماکن ایرانی را به همراه قیمت و مشخصات و فیلم آن مشاهده نمایید تا بهترین انتخاب را برای خرید داشته باشید.

مزایا و معایب دزدگیر اماکن کلاسیک و سایلکس


از لحاظ شباهت هر دو این مدل دزدگیر منزل سیم کارتی می باشند و اطلاع‌ رسانی را در مواقع حادثه از طریق پیام فرستادن و تماس گرفتن با مخاطبین و آژیر  کشیدن در محل انجام می دهند.هر دو مدل دزدگیر منزل سنسور های چشمی مادون قرمز حرکتی را هم به صورت سیم دار و هم به صورت وایرلس تولید و ساپورت می کنند. این مدل دزدگیر ها برای هنگام قطع برق باطری ۵ و  آمپر و ۷ آمپر را پشتیبانی می کنند.دزدگیر اماکن کلاسیک و سایلکس دارای ۲ سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش می باشند.

از لحاظ امنیت و کد گذاری ریموت و سنسورهای وایرلس هر دو برند قابل اطمینان هستند و از سیستم غیر قابل کپی استفاده می کنند.ریموتهای کلاسیک از سیستم تراکد و گیگا کد که بهترین سیستم است استفاده می کند و بسیار امن است.سایلکس نیز از سیستم هاپینگ کد که آن هم امن می باشد استفاده می کند.


تفاوت دزدگیر اماکن کلاسیک با سایلکس

دزدگیر کلاسیک
 
از نظر تجربه تولید باید گفت که محصولات دزدگیر کلاسیک نسبت به سایلکس قدیمی تر هستند.در دزدگیرهای کلاسیک پنل مرکزی و تلفن کننده از هم جدا هستند این تفاوت در برنده کلاسیک نسبت به برند سایلکس  نه جز مزیت محسوب می شود و نه معایب آن، فقط در هنگام نصب در محیط جای بیشتری را اشغال می کند و همچنین هزینه تولید و هزینه نهایی مصرف کننده را افزایش میدهد،برای همین شما باید دزدگیر کلاسیک را گرانتر از سایلکس تهیه کنید. این در حالی است که در دزدگیرهای سایلکس تلفن کننده و پنل دزدگیر در یک دستگاه در نظر گرفته شده است.

تعداد زون به کار رفته در دزدگیر منزل  کلاسیک ۴ عدد می باشد و در
دزدگیر سایلکس SG8 این تعداد زون ۵ عدد  به صورت سیمدار و بی سیم است. زون محل نصب اتصال سنسورهای چشمی به دستگاه است که هرچه تعداد این زون ها بالاتر باشد تعداد چشمی بیشتری را می توان مستقیم و بدون سری کردن به دستگاه متصل کنید.

دزدگیر اماکن کلاسیک بدون رله می باشد و امکان قطع و وصل جریان برق در آن وجود ندارد . این  رله ها کاربردش برای کنترل کردن لوازم برقی کم مصرف از راه دور می باشد .البته این مدل از دزدگیر اماکن اتصال رله های خارجی را دارد ،یعنی اگر بخواهیم لوازم برقی را به کمک دزدگیر کلاسیک از راه دور روشن و خاموش کنیم می توانیم بعد از خرید  پنل ، رله را جداگانه تهیه فرمایید وبا این دزدگیر مچ کنید.

اما دزدگیر اماکن سایلکس درون  پنل خود بر روی برد کنترلش جای رله برای قطع و وصل جریان برق (روشن و خاموش کردن لوازم برقی) تعبیه شده است و شما نیاز به خرید رله جداگانه در این مدل دزدگیر ندارید.