بررسی و مقایسه برند دزدگیر کلاسیک و GMK

 
مقایسه دزدگیر اماکن کلاسیک و سایلکس
 

ویژگی ها و مزایای برندهای کلاسیک و GMK


شرکت کلاسیک و GMK هر دو تولید کننده پیشرفته ترین دزدگیرهای اماکن در ایران هستند، که دارای قدمت و شهرت زیادی می باشند .در این مقاله  به مقایسه دزدگیر gmk ۹۱۰ با کلاسیک z4 الترا و تلفن کننده G1 دوتا از مهمترین محصولات این دو شرکت می‌پردازیم .

دزدگیر کلاسیک z4 الترا به همراه تلفن کننده g1 و دزدگیر جی ام کا ۹۱۰ هر دو جزء دزدگیر هایی با تلفن کننده سیم کارتی و خط تلفن ثابت می باشد، با این تفاوت که در برنده کلاسیک پنل مرکزی با تلفن کننده سیمکارتی از هم جدا هستند و دو دستگاه مجزا دارند که در کنار هم کار گذاشته می‌شود ،در حالی که در مدل gmk ۹۱۰ پنل و تلفن کننده در یک دستگاه در نظر گرفته شده است.

هر دو مدل
دزدگیر جی ام کا 910 و کلاسیک اعلام سرقت را از طریق تماس گرفتن، پیام فرستادن و آژیر کشیدن در محل نصب اطلاع رسانی می کند و هر دوی آنها دارای اپلیکیشن مدیریت از راه دور هستند که قابل اجرا برای گوشی اندروید و ios می باشد.

 

مقایسه تلفن کننده های کلاسیک و GMK

 
دزدگیر کلاسیک دارای ۷۰ حافظه تلفن کننده است و می توان پیام ۲۰ ثانیه را در آن ذخیره کرد در حالیکه دزدگیر جی ام کا دارای ۲۰ حافظه تلفن کننده و ضبط پیام صوتی تا ۳۰ ثانیه است.دزدگیر  اماکن کلاسیک دارای جای یک رله برای قطع و وصل جریان برق (کنترل وسیله برقی) می باشد که باید رله را جداگانه تهیه فرمایید و به آن اضافه کنید ، اما دزدگیر اماکن gmk دارای یک رله برای کنترل وسیله برقی است و نیاز به تهیه رله خارجی ندارد.

 

تعداد زون ها

 
دزدگیر اماکن gmk  مدل ۹۱۰ دارای ۸ زدن با سیم و بی سیم است اما دزدگیر اماکن کلاسیک z4 الترا دارای چهار زون با سیم و بی سیم می باشد.هر دو دزدگیر اماکن کلاسیک و gmk دارای قابلیت ضبط دو پیام مجزا ه اعلام حریق هستند .همچنین دزدگیر کلاسیک و gmk هر دارای  اخطار قطع برق شهری و تلفن خط ثابت هستند.

 

امنیت ریموت کنترل

 
ریموت کنترل به کار رفته در دزدگیر اماکن کلاسیک مدل تراکد است که از لحاظ ایمنی بسیار قوی بوده  و نمی‌توان این ریموت کنترل کپی کرد. اما ریموت های دزدگیر جی ام کا از نوع ریموت های  معمولی هستند.