موتور ساید تور 600 کرکره برقی
 

موتور کرکره برقی ساید تور 600

قیمت 4،300،000 تومان
 

موتورهای ساید کرکره برقی برای اماکنی با تعداد تردد زیاد و دربهای با عرض و وزن بالا استفاده می شود .موتور ساید تور 600 یکی از کامل ترین و پرفروش ترین موتورهای کرکره برقی در بازار ایران است. که دارای قدرت بالا و عملکرد بی نقص می باشد .از این موتور کرکره برقی  برای اماکنی با درب های سنگی و میزان تردد بالا استفاده می شود.

البته این نکته قابل توجه است که سرعت عملکرد موتورهای ساید نسبت به توبلار پایین تر است، اما دارای قدرت بالاتری می باشند. موتور ساید تور در مدل های ۳۰۰ ،۵۰۰ و ۶۰۰ کیلوگرم تولید می‌شود که قوی ترین آنها موتور ساید تور 600 است. این موتور در یک طرف درب قرار گرفته و با استفاده از موتور زنجیر دار تیغه ها را بالا و پایین می کشد.

موتور  ساید تور 600 دارای ولتاژ کاری ۲۲۰ ولت و فرکانس کاری ۵۰ هرتز است که می‌تواند
انواع کرکره برقی را تا وزن 600 کیلوگرم  با تعداد تردد روزانه ۳۰ الی ۴۰ مرتبه در روز ساپورت کند.

 

برد کنترل موتور ساید تور 600


برد این محصول دارای ۴ کانال با قابلیت اتصال فلاشر و چشمی  ایمنی است که باعث بالا رفتن امنیت در ساختمان می گردد، زیرا با کمک چشمی ایمنی  اگر در سر راه کارکرد موتور مانع ایجاد شود مانند گیر کردن خودرو و عبور اشخاص از درب کرکره از حرکت باز می ایستد و آسیب به مانع ایجاد نمی‌شود.

موتور به کار رفته در این محصول از جنس آلومینیوم است که به راحتی در دمای بین منفی ۲۰ درجه تا ۵۰درجه سانتی گراد قابل نصب می باشد .


مشخصات فنی تور 600


ولتاژ کاری ۲۲۰ ولت
فرکانس کاری ۵۰ هرتز
موتور ساید با سیم پیچ آلمینیوم
دارای ۴ کانال با قابلیت نصب چشمی و فلاشر
دمای کاری منفی ۲۰ درجه تا ۵۰ درجه  سانتیگراد
دارای سیستم اتوکلوز
مناسب درب هایی با وزن ۶۰۰کیلوگرم