پنل دزدگیر f10 فایروال
 

دزدگیر اماکن فایروال مدل F10

 سیمکارتی   8 زون   رله خروجی 

قیمت 6،507،000 تومان

ویژگیهای دزدگیر فایروال F10


دزدگیر فایروال F10 جدیدترین و بهترین محصول پنل دزدگیر اماکن در ایران است که ساخت شرکت فایروال میباشد.این دزدگیر سیمکارتی که امکانات بسیار بالایی دارد ،مدل ارتقاء یافته F9 فایروال است.قابلیتی که در این مدل ایجاد شده 7 عدد رله فرمان است که امکان کنترل لوازم برقی را به کاربر میدهد.این رله ها توسط نرم افزار و از راه دور قابل کنترل میباشد.توسط این رله ها میتوان لامپ و لوازم برقی را که مصرفی در حدود 50 وات دارند را روشن و یا خاموش کرد.

رله های دزدگیر f10 فایروال
 

قابلیت های پنل F10 فایروال


یکی از قابلیت های اضافه شده به دزدگیر های سیمکارتی فایروال امکان نام گذاری زونهاست که توسط نرم افزار قابل انجام است.این محصول دارای 8 زون است که بصورت سیمدار و بیسیم قابل اتصال به انواع سنسورهای باسیم و بیسیم میباشد.زون مخفی نیز از دیگر قابلیت های فایروال است با فعال شدن آن بدون پخش صدار آژیر تلفن کننده را برای ارسال پیام و تماس فعال میکند.

نرم افزار فایروال F10

کلیه تنظیمات دستگاه توسط یک صفحه نمایش کوچک روی پنل انجام میشود و برای تنظیمات سخن گوی فارسی شما را راهنمایی میکند.همچنین چندین LED روی دستگاه برای نشان دادن وضعیت باطری ، شبکه سیمکارت ، میکروفن ، و برق دستگاه وجود دارد.

شنود صدای محیط از دیگر قابلیت های کاربردی دزدگیر فایروال F10 میباشد.شما میتوانید با برقراری تماس تلفنی با پنل و وارد کردن رمزعبود داخل منوی گویا به میکرفن داخلی این دزدگیر متصل شوید.برای داشتن صدای بهتر نیز میتوانید از میکروفن خارجی سیمدار فایروال استفاده کنید.

 

قابلیت های f10

قابلیت بخش بندی از دیگر امکانات ویژه پنل F10 فایروال است.با این قابلیت شما میتوانید تا 4 بخش را ایجاد کنید و هر بخش را بطور مجزا کنترل کنید.با این امکان از 2 تا 4 واحد را میتوان با یک دزدگیر کنترل کرد و در هزینه ها صرفه جویی کرد.

اجرای کد ussd: با این قابلیت از طریق صفحه کلید دستگاه می‌توان کد دهی‌های دستوری مانند تغییر زبان سیم کارت دستگاه ، شارژ سیم کارت یا هر کد دستوری را بدون خارج کردن سیم کارت از دستگاه انجام داد.

ریموت برد بلند: ریموت‌های دزدگیر اماکن فایروال به صورت برد بلند است و در اماکنی با مساحت‌های بسیار بالا و با محدودیت‌های بسیار مناسب است. این ریموت با فرکانس ۳۱۵ مگاهرتز بر روی انواع پنل‌های دزدگیر اماکن فایروال f10,f9,f7و غیر قابل ست کردن هست.
 

انواع گزارش گیری


اعلام وضعیت برق شهر در سه حالت (قطع شدن، ضعیف شدن و وصل شدن) اعلام قطع خط تلفن شهری،
اعلام ضعیف شدن باتری سنسورهای وایرلس
فعال و غیر فعال شدن دستگاه از طریق  ریموت کنترل، اپلیکیشن، کیپد و ...
اعلام نام یا شماره زون تحریک شده، اعلام شارژ باقیمانده سیم کارت
قطع شدن سیم بلندگو
همچنین این پنل دزدگیر ،ارسال کلیه گزارش‌ها و هشدارهای دستگاه را از طریق تلگرام به چت شخصی گروهی و کانال‌ها نیز انجام می‌دهد.

 

گارانتی و خدمات


پنل دزدگیر فایروال F10 همانند دیگر محصولات برند فایروال دارای 5 سال گارانتی است که از مهمترین مزیت های این شرکت به حساب می آید.
 
مشخصات فنی

نمایشگر فارسی و سخنگوی فارسی همراه با منوی کاربردی بسیار راحت
کنترل 4 بخش به صورت مستقل و همزمان
هشدار برق شهر (قطع، وصل و ضعف با اعلام ولتاژ برق)
ضبط 17 پیام به صورت جداگانه برای زون های باسیم و بی سیم
شنود صدای محیط با قابلیت نصب میکروفن خارجی

کارکرد همزمان با سیم کارت و خط تلفن ثابت
دارای 2 عدد ریموت 5 دکمه برد بالا

مدار شارژ هوشمند باتری جهت افزایش عمر باتری
دارای 7 رله خروجی جهت کنترل وسایل برقی
اعلام ضعیف شدن باتری سنسورهای H9 بی سیم از طریق پیامک
دارای 22 حافظه تلفن (10 حافظه پیامک، 10 حافظه تماس و 2 حافظه مخفی
پشتیبانی همزمان با فرکانس های 315Mhz و 433Mhz
دارای 8 زون باسیم و 8 زون بی سیم با قابلیت پارتیشن بندی
ارسال کلیه گزارش ها و هشدارهای دستگاه از طریق تلگرام به چت شخصی، گروه و کانال
با 60 ماه گارانتی
طلایی فایروال