حضور و غیاب ZK 774

دستگاه حضور و غیاب ZK774


 تشخیص چهره   گارانتی 2 ساله   باطری پشتیبان 

 
قیمت 6،800،000 تومان
 

ویژگی های دستگاه حضور و غیاب ZK774


دستگاه حضور و غیاب ZK774 با بهره‌مندی از جدیدترین الگوریتم‌های احراز هویت، بهترین دستگاه برای مدیریت ورود و خروج و محاسبات مالی در شرکت‌ها، موسسات، ادارات، سازمان‌ها ،باشگاه‌ها، مجتمع‌ها و.....است.این دستگاه حضور و غیاب احراز هویت افراد را توسط ثبت تشخیص چهره ،اثر انگشت و کارت انجام می‌دهد. این حضور غیاب برای کسب و کارهایی با تعداد تردد متوسط از پرسنل طراحی و تولید شده است.
 

ظرفیت پرسنل


دستگاه حضور و غیاب ZK774 ظرفیت ثبت چهره ۵۰۰ عدد، ثبت اثر انگشت ۵۰۰، ثبت کارت ۵۰۰ و در کل ظرفیت ثبت تردد تا ۵۰ هزار بار انجام می‌پذیرد. سرعت تشخیص در این مدل  برای اثر انگشت و چهره بسیار بالا و با کمترین خطا امکان‌پذیر است.
 

نرم افزار و پورت های خروجی


مدل 774ZK مانند دستگاه حضور و غیاب ZK UFace 800 دارای نرم‌افزاری برای ثبت تاریخ، روز و ساعت تردد پرسنل می‌باشد. با اضافه کردن نرم‌افزارهای مالیاتی و حضور غیاب می‌توانید دستمزد، حقوق، اضافه کاری، غیبت، مرخصی ،ماموریت‌ها ،بیمه و مالیات را هم محاسبه و دریافت کنید. برای اتصال این حضور و غیاب به شبکه از پورت‌های tcp  و ip و برای دریافت و انتقال اطلاعات از پورت usb استفاده می‌شود.

دستگاه حضور و غیاب ZK774  مانند
دستگاه ZK312 دارای باتری پشتیبان است تا در صورت قطع برق شهر دستگاه به کارکرد خود تا وصل شدن برق ادامه دهد. بر روی بدنه این دستگاه یک صفحه نمایش ۲.۸ اینچی واقع شده است که می‌توانید به راحتی تغییر تنظیمات در منو را در آن تماشا کنید و از وضعیت دستگاه و کارکرد آن مطلع شوید. این دستگاه با یک منبع تغذیه دی سی ۱۲ ولت با جریان یک و نیم آمپر کار می‌کند.