موتور ریلی زئوس 1500

موتور ریلی بلانکو زئوس 1500


 گارانتی 2 ساله   ارسال رایگان   اصالت کالا 
 

قیمت 17،900،000 تومان
 

ویژگیهای موتور ریلی بلانکو زئوس 1500


موتور ریلی بلانکو زئوس 1500 از سری محصولات با قدرت جهت باز و بسته کردن درب‌های عریض و سنگین بلانکو است. این کمپانی به کیفیت ظاهری و قطعات داخلی اهمیت بالایی می‌دهد. این امر در موتور ریلی بلانکو ۱۵۰۰ زئوس کاملا مشهود می‌باشد. جنس بدنه محصول از فلز آلومینیوم با استحکام بسیار بالا و جنس چرخ دنده آن از فولاد است، که باعث بالا رفتن طول عمر می‌گردد.از موتور های درب ریلی برای دربهای کشویی یا همان اسلایدی استفاده میشود.
 

قدرت موتور ریلی بلانکو زئوس 1500


این موتور ریلی دارای قدرت برای جابجا کردن درب‌های سنگین تا وزن ۱۵۰۰ کیلوگرم است که مشابه موتور ریلی بتا میباشد. می‌توان از این موتور برای محیط‌های مسکونی، صنعتی، تجاری و شهرک‌های پرتردد استفاده کرد. موتور این محصول ۲۲۰ ولت و توان مصرفی ۴۴۰ وات دارد که قادر به حرکت درآوردن درب‌های کشویی با عرض ۱۲ متر در مدت زمان ۲۵ ثانیه است.

موتور بلانکو

برد کنترل بلانکو


برد کنترل استفاده شده در این برند از کامل‌ترین مدار فرمان‌های اروپایی در بازار می باشد،که کلیه نیازها را برطرف می‌سازد. این مدار فرمان ۲۲۰ ولت می‌تواند تنظیمات دو سرعته بودن حرکت درب روی ریل‌ها را انجام دهد و باعث شود در مسیر حرکت درب روی ریل هیچگونه ضربه‌ای در ابتدا و  انتهای حرکت وارد نشود و از ایجاد سر و صدا جلوگیری کند.
 

ریل یا دنده شانه ای


ریل یا همان دنده شانه‌ای در این موتور ریلی ،نوارهای باریک فولادی هستند که پایین درب نصب می‌شوند  و چرخ دنده‌های موتور ۱۵۰۰ زئوس بلانکو با استفاده از این نوارها درب را به سمت خود جهت بسته شدن و به سمت عقب برای باز شدن می‌کشند. قطرها در دنده شانه ای در هر برند متفاوت است، اما همه برندها این ریل‌ها را در اندازه یک متری تولید می‌کنند .بسته به عرض درب  باید تعدادی دنده شانه‌ای را هنگام خرید مشخص کنید.
 

قابلیت تشخیص مانع


موتور ریلی بلانکو زئوس 1500 قابلیت ترمزگیری در برابر مانع دارد. یعنی به کمک چشمی ایمنی اتومات خود، در زمانی که شی مانع بسته شدن درب شود گیت به صورت خودکار متوقف می‌شود و خسارتی به مانع و در وارد نمی‌کند.این قابلیت را موتور ریلی آیروس 800 نیز دارد.
این محصول برای باز و بسته شدن علاوه بر ریموت کنترل قادر به پشتیبانی از آنتن‌های تگ خوان، سیستم‌های پلاک خوان، گیرنده‌های سیم کارتی است تا درب را حتی از فاصله دور هم بتوان باز و بسته کرد.