پیشرفته ترین دزدگیر منزل چیست؟


دزدگیر منزل پیشرفته

دزدگیر منزل وسیله ای است برای حفاظت از منزل و اموال شما که وظیفه اطلاع‌ رسانی در هنگام سرقت را برعهده دارد . امروز در بازار انواع دزدگیر منزل موجود است که هر کدام از طریقی وقوع حادثه را اطلاع‌ رسانی می‌کند.اما پیشرفنه ترین و بهترین دزدگیر منزل چیست؟و چه ویژگی هایی دارد.

اما
پیشرفته ترین دزدگیر منزل نوع سیم کارتی آن است که اطلاع رسانی را از طریق تماس گرفتن و پیام فرستادن و آژیر کشیدن انجام می‌دهد.در این مدل از دزدگیر پیشرفته گزارش‌های قطع برق و اتمام شارژ باتری سنسورهای وایرلس هم به شما ارسال میشود .
 

انواع مختلف دزدگیر منزل


در بازار برندهای مختلفی از دزدگیر موجود است که قطعاً همه آنها با کیفیت و استاندارد نمی باشند اما چند نمونه از پیشرفته ترین دزدگیر منزل در حال حاضر در برندهای فایروال ،کلاسیک،و سایلکس می باشند، که از لحاظ خدمات و گارانتی و آپشن های کامل هستند و مدل فایروال آن هم سری F10 جز پیشرفته ترین دزدگیر منزل به حساب می آید.

دزدگیر ساختمان
 

دزدگیر ساختمان


از دزدگیر می توان در مکان های متفاوت استفاده کرد .دزدگیر ها صرفا فقط برای منازل مسکونی به کار نمی‌رود ,میتوان از دزدگیر اماکن در اداره‌ها ،پاساژ ها، انبارها و ساختمان ها نیز استفاده کرد .حال منظور از دزدگیر ساختمان در این مقاله این است که ما می‌توانیم از دزدگیر در کل ساختمان مانند مشاعات مثل راه پله ،آسانسور، پارکینگ نیز استفاده کنیم. کنترل کردن دزدگیر ساختمان چون برای کل ساکنین ساختمان عمومی می شود کمی دشوار است. بهترین حالت این است که هر واحد به طور جداگانه برای خود دزدگیر منزل نصب کند تا کنترل کردن آن به راحتی انجام بگیرد.

قیمت دزدگیر مغازه


شما می توانید از انواع دزدگیر ها برای مغازه و محل کار خود نیز استفاده نمایید. کارایی دزدگیر منازل و دزدگیر مغازه مانند دزدگیر کلاسیک کاملا مشابه هست و انتخاب تعداد سنسور ها به تعداد ورودی شما بستگی دارد .قیمت دزدگیر مغازه به برند شما و تعداد سنسور ها بستگی دارد ،اما چیزی که در دزدگیر مغازه اهمیت دارد انتخاب سنسور های سیم دار به جای وایرلس است که شما را به دردسر نیندازد .قیمت دزدگیر مغازه سیم دار نسبت به نوع وایرلس آن کمتر بوده و نگهداری از آن نیز آسان‌تر است.برای مشاهده قیمت های دزدگیر مغازه به لینک ابتدای صفحه بروید.
 

بهترین و پیشرفنه ترین دزدگیر منزل


برندهای متفاوتی در بازار وجود دارد که انتخاب بهترین دزدگیر منزل را برای متقاضیان سخت می‌کند.اما توصیه ما با توجه به تجربه کاری و بازخورد نظرات مشتریان این است که بهترین ،کاملترین، کارآمدترین و با خدمات ترین دزدگیر منزل،برند فایروال است. بهترین دزدگیر منزل فایروال مدل f۹ و f۱۰ هست که این دو مدل سیم کارتی و تلفن شهری می باشند. جدیدترین مدل دزدگیر فایروال f۱۰ هست که علاوه بر تماس برقرار کردن و ارسال پیامک به مخاطبین در زمان وقوع حادثه دارای ۷ رله برای روشن خاموش کردن لوازم برقی کم مصرف از راه دور می باشند.

دزدگیر پیشرفته فایروال

دزدگیر منزل فایروال تمامی سنسورهای تشخیص سارق مانند مگنت درب، شک سنسور،دتکتور دود، و انواع چشمی را به صورت سیمدار و وایرلس تولید و پشتیبانی می کند.محصولات فایروال نسبت به دیگر برندهای دزدگیر منزل ایرانی دارای بالا ترین گارانتی یعنی ۵سال و بهترین خدمات پس از فروش می باشد.
 

قیمت دزدگیر خانه هوشمند


اگر قصد مجهز کردن منزل و یا محل کار خود را به دزدگیر هوشمند دارید باید این نکته را در نظر بگیرید که در بازار از برندهای متفاوتی با نام و نشان گوناگون و قیمت های متفاوت موجود می باشند. که قطعاً همه این دزدگیر های هوشمند خانه دارای کیفیت و استاندارد خوب نمی باشد. از لحاظ هزینه هم قیمت دزدگیر خانه هوشمند بسته به برند و کیفیت و نوع کارایی متفاوت می باشند.

بهترین برند دزدگیر خانه هوشمند ایرانی در بازار برنده فایروال، کلاسیک،و
دزدگیر سایلکس SG8 می باشد، که در بین آنها برنده فایروال از لحاظ گارانتی و خدمات معتبر تر بوده. رنج قیمت دزدگیر خانه هوشمند فایروال به همراه نصب از چهار میلیون و پانصد شروع میشود.