مقایسه دزدگیر فایروال با سایلکس

مقایسه دو برند دزدگیر اماکن فایروال و سایلکس


دزدگیر اماکن یک نوع سیستم اعلام سرقت می باشد که وقوع حادثه را با تماس گرفتن ، پیام فرستادن و اژیر کشیدن در محل اعلام می‌کند .در ایران شرکت های بسیاری دست به تولید دزدگیر اماکن زده اند که در این مقاله به مقایسه دزدگیر اماکن فایروال و سایلکس می‌پردازیم.


ویژگی های برند فایروال

دزدگیر فایروال
 
فایروال یک شرکت خصوصی در زمینه تولید و فروش دزدگیر اماکن در ایران است. این شرکت همه انواع دزدگیر را از کمترین تا بیشترین امکانات برای برطرف کردن هر نیازی از مخاطبین تولید و عرضه کرده است. اولین مدل این شرکت دزدگیر اماکن فایروال مدل f۶ بوده است که اعلام سرقت را فقط با آژیر کشیدن بدون اطلاع رسانی به مخاطب از راه دور انجام میدهد.

بعد از مدل f۶ برای برطرف کردن نیاز مشتریان به اطلاع رسانی این شرکت مدل f۷ فایروال را تولید کرد که اطلاع رسانی را هم از طریق آژیر کشیدن و هم تماس گرفتن با مخاطبین فقط با خط تلفن ثابت انجام می‌داد. امروزه برند فایروال با تولید دزدگیر اماکن مدل f۹ و f ۱۰  سیمکارتی تمامی ایرادهای دزدگیر های قبلی را برطرف نموده و حتی آپشن های کاربردی و به روزی را در مدل‌های خود اعمال کرده است.

این دو مدل دزدگیر فایروال سیم کارتی و تلفن شهری هستند و در هنگام رخ دادن حادثه اعلام سرقت را از طریق تماس گرفتن و فرستادن یک فایل صوتی و پیام فرستادن حاوی متن اعلام سرقت به تعدادی از مخاطبینی که  شما در حافظه سیم کارت و خط ثابت دخیره کردید اطلاع‌ رسانی می‌کند و همچنین برای ایجاد ترس و خبر کردن همسایگان اطراف شما در محل نصب آژیر به صدا در می آید.

دزدگیر اماکن فایروال f۹ وf۱۰ نسبت به دیگر برندهای ایرانی دارای تعداد زون بالاتری ، یعنی مجهز به  هشت زون  با سیم و بی سیم به صورت همزمان می باشند. همچنین در این دو مدل دزدگیر  قابلیت پارتیشن بندی و کنترل چهار بخش را به صورت مستقل دارید.

هر دو مدل دستگاه فایروال دارای صفحه نمایش فارسی و منو کاربردی بسیار آسانی برای نصب و انجام تنظیمات هستند که کار را برای مخاطبین راحت می کند. در دزدگیر فایروال f10 و f9 امکان شنیدن صدای محیط خانه را دارید و همچنین می توانید برای واضح بودن این صدا میکروفون خارجی هم به این مدل ها نصب کنید.

این دو محصول فایروال  دارای  اپلیکیشن مدیریت از راه دور برای گوشی های اندروید و ios می باشد که کاربر در هر کجای ایران که باشد می‌تواند توسط اپلیکیشن خود از راه دور دستگاه را فعال و غیرفعال کند. در این دو مدل دستگاه گزارش‌های مانند اتمام شارژ باتری سنسورهای وایرلس و همچنین اعلام قطعی برق شهر را توسط پیام فرستادن به مخاطبین داریم.

شرکت فایروال  برای این دو مدل دزدگیر اماکن خود قابلیت تنظیم زون ها  را به پنج حالت مختلف به صورت مستقل گذاشته است با این امکان شما می‌توانید آن‌ها را به صورت نرمال، ۲۴ ساعته ،دینگ دانگ و غیر تنظیم کنید .هر دو مدل دزدگیر اماکن فایروال f۹ و f۱۰  از انواع سنسورها مانند مگنت درب، چشم های حرکتی و حرارتی ،دتکتور دود ،پدال و... هم به صورت سیم دار هم به صورت وایرلس ساپورت میکند تنها تفاوتی که بین مدل  f۹ و  f۱۰ وجود دارد این است که دزدگیر اماکن فایروال f۱۰ دارای هفت رله  خروجی جهت کنترل وسایل برقی (روشن خاموش کردن وسایل برقی) از راه دور توسط اپلیکیشن می باشد. تمامی محصولات فایروال دارای ۵ سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش میباشد.


ویژگی های برند سایلکس


شرکت سایلکس با تولید دزدگیر اتومبیل کار خود را شروع کرد و توانست در زمینه تولید دزدگیر  منزل نیز به موفقیت دست پیدا کند. دو مدل معروف و جدید این برند که از لحاظ امکانات نسبت به مدل‌های قدیمی این برند کامل تر است مدل سایلکس sg8s وsg8Q  میباشد. دزدگیرهای اماکن سایلکس ،سیم کارتی و تلفن شهری هستند و وقوع حادثه را با تماس گرفتن و پیام فرستادن و آژیر  کشیدن در محل حادثه اطلاع رسانی می کند. دزدگیرهای سایلکس دارای اپلیکیشن برای مدیریت دستگاه از راه دور از طریق نرم افزار اندروید و ios میباشد.
 
دزدگیر سایلکس

محصولات سایلکس دارای ۵ زون باسیم و بیسیم و یک زون ۲۴ ساعته می باشد. در دزدگیر های منزل سایلکس می توانید ۴ مدیر و ده مخاطب آلارمی را تعریف کنید. در این مدل از دزدگیرهای اماکن سایلکس متناسب با نوع زون می‌توانید ۴پیام تفکیک شده صوتی را داشته باشید.

سنسورهای بی سیم به کار رفته در این برند ۴۳۳و ۹۲mh2 هستند که قابلیت اطلاع‌رسانی کاهش باتری را از طریق پیام دارند. تفاوت بین دو مدل دزدگیر اماکن s و Q سایلکس در این است که مدل s دارای یک رله  برای خاموش روشن کردن لوازم برقی از راه دور است در حالیکه مدل Q  دارای ۴ رله برای خاموش روشن کردن  لوازم برقی می باشند.