نکات خرید دزدگیر اماکن


5 نکته مهم برای خرید دزدگیر اماکن

از مهمترین کارهایی که شما می توانید انجام بدهید تا امنیت خانه و یا محل کار خود را افزایش بدهید خرید دزدگیر اماکن است تحقیقات نشان داده که سارقین در هنگام مواجه شدن با دزدگیر اماکن و آلارم آن دیگر به کار خود ادامه نداده و محل سرقت را ترک کرده‌اند اما نکته مهمی که قبل از خرید دزدگیر باید به آن توجه کنید این است که اطمینان حاصل کنید که درب و پنجره شما قفل های مناسب و با کیفیتی داشته باشند و بعد از آن اقدام به خرید دزدگیر بکنید.

 

1) دزدگیر اماکن با تلفن کننده و یا بدون تلفن کننده


ساده ترین و ابتدایی ترین دزدگیر ها آنهایی هستند که سیستم آن بدون تلفن کننده کار می‌کند و هنگام فعال شدن فقط آلارم می‌زند و ایجاد سر صدا می کند اما به طور خودکار با فعال شدن هیچ گونه تماسی از آنها گرفته نمی‌شود. اما در نوع دوم که با تلفن کننده هستند، زمانی که سیستم شما فعال می شود علاوه بر ایجاد صدای آلارم همزمان این سیستم به صورت خودکار با شما و یا افرادی که شما انتخاب کرده‌اید تماس برقرار می‌کند و شما را  از سرقت باخبر می کند.

2) امنیت منزل شما چگونه است؟


دزدگیر منزل راهی موثر برای محافظت از خانه شما است اما قبل از خرید آن از کیفیت و ایمنی قفل درب و پنجره خود اطمینان حاصل کنید.دزدگیر  یکی از ابزارهای مهم و قابل اعتماد است که می‌تواند به شما در حفاظت از خانه و اموالتان کمک کند.هیچ یک از روش های حفاظتی مانند دوربین مداربسته،درب ضد سرقت،حفاظ و یا موارد دیگر مانند دزدگیر نمیتواند امنیت خانه را افزایش دهد.بنابراین توصیه میشود حتما از دزدگیر برای خانه خود استفاده کنید تا آرامش و امنیت بیشتری داسته باشید.

 

3) سنسور سیمدار یا بیسیم


چشمی حرکتی چیست و چگونه کار میکند؟چشمی های وایرلس( بی سیم) یا سنسور های سیم دار سنسورهای سیم دارشامل چندین حسگر الکترونیکی هستند که توسط سیم کشی و فرستادن ولتاژ به پنل اصلی دزدگیر ارتباط برقرار می‌کنند اما سنسور های وایرلس از باطری تغذیه می کنند و توسط سیگنال rf به پنل اصلی متصل می شوند .

چشمی دزدگیر منزل

سنسور های سیم دار بسیار قابل اعتمادتر هستند و دارای تجهیزات ارزانتری هستند با این حال نصب آنها می تواند گران تر باشد زیرا هم نیاز به سیم کشی سنسور تا پنل اصلی دارند و هم نیاز به نصاب حرفه ای. نصب سنسور های وایرلس سریعتر و آسانتر است اگرچه نگهداری آنها گران تر است زیرا نیاز به تعویض باطری دارند.

4) قابلیت دستگاه چگونه‌ باشد


هنگام خرید دزدگیر به این مورد توجه فرمایید که دزدگیر شما چه قابلیت هایی دارد و آیا سیستم به روزی هست و تمامی سنسورها را ساپورت میکند گاهی شما نیاز دارید ایمنی خانه و یا محل کار شما بالاتر باشد به طور مثال می خواهید قبل از ورود سارق به داخل منزل و یا محل کار سیستم فعال شده باشد پس  شما نیاز به دستگاهی دارید که بتواند سنسور مگنت درب را ساپورت کند.

اگر حیوانات خانگی دارید باید از سنسورهای وزنی استفاده کنید این سنسور ها بر اساس معیار وزن کار می کند برای مثال اگر شما سنسور وزنی ۱۵ کیلو را انتخاب کنید این سنسور در مواجهه با اجسام زیر ۱۵ کیلو فعال نمی شود که کاملا مناسب افرادی است که در خانه حیوان خانگی مانند سگ یا گربه دارند و همچنین شما می توانید از دستگاه های بروز که مجهز به کنترل از راه دور هستند استفاده کنید تا در صورت نیاز بتوانید دستگاه خود را از راه دور فعال و غیر فعال کنید ریموت کنترل و نرم‌افزار از جمله این تجهیزات می باشند.

5) هنگام خرید دزدگیر حتماً از شرکتهای معتبر خریداری کنید تا هم از کیفیت کار و هم خدمات مناسب برخوردار باشید و شما می توانید همزمان با خرید دزدگیر، منزل خود را بیمه سرقت کنید تا در صورت بروز هرگونه حادثه خیال شما از بابت ضرر و زیان واردشده راحت باشد.در مقاله دزدگیر منزل چی بخرم ؟ نکات قابل توجهی برای شناخت این محصولات وجد دارد که بهتر است با آنها آشنا شوید.