اکسس کنترل تشخیص چهره بایو 765


اکسس تشخیص چهره با 765

قیمت 8،200،000 تومان
 

مشخصات اکسس کنترل تشخیص چهره بایو ۷۶۵

 
دستگاه اکسس کنترل تشخیص چهره وسیله ای جهت کنترل تردد افراد به اماکن مختلف می باشد، با استفاده از این دستگاه سطح ایمنی را در اماکن بالا برده و از ایجاد هرج و مرج در تردد جلوگیری می‌شود. اکسس کنترل ها با الگوهای متنوع مجوز ورود را برای افراد صادر می کنند، مانند استفاده از تگ، کارت،  رمز ، اثر انگشت و تشخیص چهره .

بهترین مجوز ورود در اکسس کنترل ها متعلق به دستگاه هایی با احراز هویت می باشد که سطح ایمنی را بالا میبرد یکی از این محصولات پرفروش و با کیفیت اکسس کنترل تشخیص چهره بایو ۷۶۵ می باشد .این اکسس  کنترل مجوز ورود به افراد را با استفاده از تشخیص چهره ،اسکن اثر انگشت و استفاده از طریق رمز و کارت انجام میده دهد که رله دستگاه را فعال کرده و دربی را که مجهز به قفل برقی الکتریکی می باشد را باز میکند.

 

اکسس کنترل تشخیص چهره
 

مشخصات فنی بایو 765


اکسس کنترل تشخیص چهره بایو ۷۶۵ با ذخیره سازی ۵۰۰۰ اثر انگشت و ۸۰۰ چهره و پنج هزار کارت و در کل با ثبت ۱۰۰۰۰ هزار تردد یکی از کارآمدترین و پرطرفدارترین دستگاه اکسس کنترل در زمینه تشخیص هویت دقیق شناخته شده است. اکسس کنترل تشخیص چهره بایو ۷۶۵ دارای نرم افزار جهت گزارش گیری تردد می باشد .با استفاده از usb و پورت lan به نرم‌افزار این اکسس کنترل متصل شده و اطلاعات تردد را در آن مشاهده و یا خارج میکنید.

همچنین به کمک این نرم افزار به راحتی از راه دور و پای سیستم خود می توان کاربران را تکه به تک حذف یا اضافه کنید. همچنین به کمک این نرم افزار می توانید برنامه ریزی انجام دهید که هر کاربر در چه روزهایی و چه ساعتی اجازه تردد را به کدام یک از درگاه های یک سازمان داشته باشد. از دیگر امکانات این نرم افزار قابلیت گروه بندی افراد، امکان تعریف دسترسی های ترکیبی، و توانایی باز نمودن درب از طریق نرم افزار و .... است.